Selskabet blev etableret i 1997 og ejes af Jess Hoffmeyer Nielsen.
Hovedformålet med selskabet er at markedføre og sælge kvalitetsfødevarer fra Bornholm, til kæder og grossister i ind- og udland.
Vi stiller store krav til produkternes kvalitet og vi samarbejder kun med producenter, der lever op til vore krav til leveringssikkerhed, ensartethed og effektiv kommunikation.
BORNGROS MARKETING APS opererer med
- producenternes mærkevarer
- produkter i Borngros design/mærke
- private label produkter
De seks Borngros værdier
- Vi rendyrker vort koncept. Vi er fleksible, men holder strategien for øje i alle beslutninger, store som små.
- Vi ønsker vækst. Vi er vækstorienterede – men vores vækst er kontrolleret og lønsom.
- Vi har altid en god økonomi. Vi skal være kendte for at have en sund forretning.
- Vi tænker offensivt og positivt. Vi er altid åbne for nye idéer. Vi er altid i bevægelse.
- Vi har en høj forretningsmoral. Vi er til at stole på, et ord er et ord. Vi taler aldrig nedsættende om andre.
- Vi er loyale overfor hinanden. Vi er som en familie. Borngrosmedarbejdere ved at de kan stole på hinanden og bruge hinanden konstruktivt.
Borngros er medlem af:
SMVdanmark
Food from Denmark