Selskabet blev etableret i 1997 og ejes af Lis Borring, Erik E. Johansen, Martin Esberg Johansen og Jess Hoffmeyer Nielsen.
Hovedformålet med selskabet er at markedføre og sælge kvalitetsfødevarer fra Bornholm, til kæder og grossister i ind- og udland.
Vi stiller store krav til produkternes kvalitet og vi samarbejder kun med producenter, der lever op til vore krav til leveringssikkerhed, ensartethed og effektiv kommunikation.
BORNGROS MARKETING APS opererer med
- fabrikantens mærkevarer
- produkter under vores egne mærker
- private label produkter
De seks Borngros værdier
- Vi rendyrker vort koncept. Vi er fleksible, men holder strategien for øje i alle beslutninger, store som små.
- Vi ønsker vækst. Vi er vækstorienterede – men vores vækst er kontrolleret og lønsom.
- Vi har altid en god økonomi. Vi skal være kendte for at have en sund forretning.
- Vi tænker offensivt og positivt. Vi er altid åbne for nye idéer. Vi er altid i bevægelse.
- Vi har en høj forretningsmoral. Vi er til at stole på, et ord er et ord. Vi taler aldrig nedsættende om andre.
- Vi er loyale overfor hinanden. Vi er som en familie. Borngrosmedarbejdere ved at de kan stole på hinanden og bruge hinanden konstruktivt.
Borngros er medlem af:
SMVdanmark
Food from Denmark